Přejít k obsahu | Přejít k menu | Přejít k vyhledávání

Potřebuji poradit

Nevíte si rady? Shromáždili jsme pro vás často kladené dotazy. Podívejte se, zda najdete odpověď. Pokud přece jenom ne, neváhejte nás kontaktovat.

Často kladené dotazy

Doporučené postupy pro uzavření Smlouvy o připojení k distribuční soustavě (SOD), smlouvy o poskytování el. služeb a podávání žádostí

Postup pro získání a instalaci certifikátu pro přístup do aplikace Online servis PDS

Pro přístup uživatele do aplikace Online servis PDS je možné použít komerční certifikáty určené pro zaměstnance a fyzické osoby. Tyto certifikáty a jejich soukromé klíče musí být uložené v souboru přímo v počítači používaném pro přihlášení.

Není garantována možnost přihlášení a podpisu certifikátem umístěným na jakémkoliv externím zařízení (např. tokenu nebo čipové kartě). Dále nejsou plně podporovány certifikáty, u nichž dochází k potvrzení podpisu pomocí PIN (bez ohledu na způsob zadání PIN).

Certifikační autorita  Podporovaný certifikát Odkaz 
 PostSignum (Česká pošta)  Komerční certifikát  http://www.postsignum.cz/
 První certifikační autorita, a.s.   Komerční certifikát  http://www.ica.cz/
 eIdentity  Komerční certifikát  http://www.eidentity.cz

Postup zřízení certifikátu je uveden na internetových stránkách příslušných certifikačních autorit.

Online servis PDS

Webová aplikace, která umožňuje zákazníkům přístup k datům odběrných míst, pro která mají s PDS uzavřenou smlouvu o distribuci, přístup k fakturačním datům těchto odběrných míst, zadávání samoodečtů, podávání žádostí a reklamací.

Potřebujete vědět víc? 

Detailní informace o podání Žádosti

Cítíte plyn? Volejte kdykoliv.

Pohotovostní linka 1239

Potřebuje poradit?
Hledáte informace?
Kontaktujte zákaznickou linku.

Zákaznická linka 555 90 10 10