12. října 2020
GasNet představuje novou vizuální podobu a spouští vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10

Společnost GasNet, provozovatel největší plynárenské distribuční soustavy v České republice, dnes představuje novou vizuální podobu své značky. Název GasNet zůstává. Pod značkou GasNet bude vystupovat také servisní společnost GridServices, s.r.o., která se v této souvislosti k dnešnímu dni přejmenovala na GasNet Služby, s.r.o. GasNet dnes také uvedl do provozu vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10. Všechny tyto kroky souvisí se změnou ve vlastnické struktuře a budováním samostatné distribuční skupiny GasNet. Ta je od října minulého roku 100% vlastněna sdružením investorů pod vedením Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA) a není již součástí skupiny innogy v ČR.


Nové logo a vizuální podoba značky GasNet je důležitým milníkem v procesu budování zcela nezávislé a svébytné společnosti, která je tuzemským lídrem v oblasti distribuce zemního plynu. „Je to další významný krok na naší cestě k silné energetické skupině GasNet. Vlastní korporátní identita je také nezbytnou součástí procesu osamostatnění. Zároveň tímto krokem plníme legislativní požadavky na odlišení značky distributora zemního plynu od společností zabývajících se výrobou nebo obchodem s plynem,“ říká Martin Gebauer, předseda představenstva mateřské společnosti Czech Grid Holding a současně Executive Chairman skupiny GasNet, a dodává: „Již dnes se na naše spolehlivé a bezpečné dodávky spoléhají každý den miliony lidí, domácností a firem. S novou a moderní podobou značky chceme dát našemu podnikání další rozměr a jasnou vizi. Chceme se stát zosobněním standardu bezpečnosti, spolehlivosti a profesionality. Budeme se profilovat jako společensky odpovědná firma s akcentem na udržitelnost, životní prostředí a rozvoj nových technologií.“


Spouštíme Zákaznickou linku GasNet 555 90 10 10
Součástí procesu vytváření samostatné energetické distribuční skupiny je také uvedení do provozu vlastní zákaznické linky. „Od dnešního dne lze vyřizovat dotazy či požadavky na Zákaznické lince GasNet 555 90 10 10. Naši proškolení a zkušení operátoři poradí zákazníkům a zájemcům například se zadáním odečtu, postupem při montáži, demontáži nebo výměně plynoměru. Pomohou také s řešením či vyplněním jakékoliv žádosti, ať už jde o žádost o vyjádření pro stavební řízení, nebo o vytyčení naších sítí,“ doplňuje Martin Gebauer.


Linka je k dispozici každý pracovní den od 7 do 17 hodin. GasNet lze i nadále
kontaktovat také e-mailem na adrese info@gasnet.cz nebo pomocí online-chatu
na webových stránkách www.gasnet.cz. Nová zákaznická linka nic nemění na stálé
pohotovostní lince na čísle 1239 pro nahlášení poruchy nebo úniku plynu. Linka
Pohotovost plyn 1239 je i nadále k dispozici nonstop.


GasNet v novém: silná, hrdá, sebevědomá a přátelská značka
Konstrukce nového loga je sestavená z přesných geometrických tvarů se stejnou
precizností a profesionalitou, s jakou GasNet buduje plynárenskou distribuční síť a
pečuje o ni. Propojuje písmena gn v jediném tahu, a symbolizuje tak plynovod –
základní prvek naší infrastruktury, našeho podnikání. „Je to jednoznačně silná, hrdá,
sebevědomá a přátelská značka. Věřím, že osloví také mladou generaci a pomůže
nám získat nové zkušené odborníky a také talenty z řad studentů či absolventů,“
vysvětluje Erika Vorlová, Chief Services Officer skupiny GasNet, odpovědná za
oblast podpůrných služeb.

Podívejte na příběh naší značky ve videu.

 

Více o nové značce naleznete také na stránkách: www.gasnetvnovem.cz

Kontakt pro média:
Aleš Gregorovič
tiskový mluvčí
E ales.gregorovic@gasnet.cz
M 731 609 742