Covid 19: Prioritou zůstávají spolehlivé a bezpečné dodávky

24. března 2020

Rádi bychom vás informovali o přijatých opatřeních, která sledují tři hlavní cíle – ochranu zdraví, bezpečnost & spolehlivost dodávek a minimalizaci rizik spojených s šířením nákazy.

Více

Fyzické odečty nahrazujeme bezkontaktními samoodečty

23. března 2020

Vzhledem k vládním opatřením souvisejícím s epidemiií onemocnění COVID-19 dočasně omezujeme provádění fyzických odečtů, které nahrazujeme tzv. samoodečtem.

Více

Zákaznická komunikace online nebo telefonicky

14. března 2020

V souladu s nařízením vlády jsou všechna zákaznická centra innogy, na kterých bylo možné vyřídit požadavky spojené s připojením k distribuční soustavě GasNet, do odvolání uzavřena.

Více

  • Odběrový stupeň: GasNet – Základní
  • Pohotovost plyn - 1239
  • e-mail: info@gasnet.cz
  • Nonstop zákaznická linka: 800 11 33 55

Elektronické formuláře

Distribuce plynu online je bezplatnou aplikací, prostřednictvím které můžete snadno a z pohodlí domova komunikovat s provozovatelem distribuční soustavy.

Více

Online servis PDS

Webová aplikace, která umožňuje zákazníkům přístup k datům odběrných míst, pro která mají s PDS uzavřenou smlouvu o distribuci, přístup k fakturačním datům těchto odběrných míst, zadávání samoodečtů, podávání žádostí a reklamací.

Více

Kontaktní systém

Ať už potřebujete řešit smlouvu, stanoviska, připojení, žádosti, nebo máte jiné dotazy, vstupte do našeho kontaktního systému.

Odkaz

nahoru