Reklamace a stížnosti

Je nám líto, že jste se dostali právě na tuto stránku.
V případě, že nejste s našimi službami spokojeni, máte samozřejmě právo uplatnit reklamaci.
Budeme rádi za všechny Vaše podněty ke zlepšení.
Reklamace můžete vyřídit:
- osobně na kontaktních místech
- písemně dopisem na adresu:
GasNet Služby, s.r.o
Podatelna
Plynárenská 499/1
602 00 Brno - e-mailem na info@gasnet.cz
Pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
o ochraně spotřebitele je příslušným orgánem Česká obchodní inspekce.
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
T +420 296 366 360
www.coi.cz
Vaši reklamaci se samozřejmě budeme snažit vyřídit co nejdříve a ve Váš prospěch.
- O výsledku reklamace Vás budeme informovat.