Zlatý GasNet: Potřetí jsme Férový zaměstnavatel roku
18.06.2025
„Titulu si vážíme hlavně pro to, že jej GasNetu už potřetí v řadě dávají sami zaměstnanci. Ocenění patří všem plynařům a plynařkám z GasNetu. Je dalším důkazem, že máme špičkový tým, který je lídrem české energetiky. Ocenění prokazuje, jak dlouhodobě úspěšně uvádíme v život naše tři firemní hodnoty: bezpečnost, spolehlivost a respekt. Děkuji Vám za to, plynaři a plynařky,“ vzkazuje Iva Štylerová, členka vedení GasNetu.
Pro zařazení do soutěže je potřeba získat dostatek nových hodnocení a tím prokázat dlouhodobě dobrou úroveň firemní kultury. Žebříček bere v úvahu pracovní atmosféru nebo vztahy v týmech. GasNet letos uspěl v kategorii firem nad tisíc zaměstnanců. Ocenění opětovně získáváme v časech, které jsou pro plynárenství plné bezprecedentních výzev, jakými jsou přechod energetiky z uhlí na zemní plyn, připojování biometanových stanic nebo příprava na vodík.
VEDEME! Známe recept na oceňovanou firemní kulturu
Propojovat se, naslouchat, dát lidem více volnosti i odpovědnosti a také příležitostí učit se novým věcem – takový je náš recept na firemní kulturu, kterou zaměstnanci oceňují. Úspěch ovšem nepřišel ze dne na den. Náš rozvoj už pět let opíráme o profesionálně řízenou ESG strategii a její čtyři pilíře: bezpečnost, environmentální udržitelnost, sociální aktivity a odpovědné řízení.
„Stále platí, že se hodně ptáme našich lidí na jejich názory, se kterými pak pracujeme. Nasloucháme si, propojujeme se – digitálně třeba díky průzkumům s chatbotem Arnoldem a osobně prostřednictvím roadshow. S propojováním nám pomáhá i pestré spektrum interních dobrovolnických komunit, jakými jsou Digitální nebo LinkedIn ambasadoři. Jsme zkrátka bezpečným místem, kde jsou vítáni všichni bez rozdílu, klíčová je pro nás profesionalita,“ vysvětluje Helena Steinerová z HR týmu.
Z výsledků hodnocení na Atmoskopu vyplývá, že v GasNetu panuje dobrý týmový duch a důvěra. Navíc si vážíme naší stability spojené s pracovní flexibilitou, kdy využíváme zkrácenou i pružnou pracovní dobu a investujeme do vzdělávání.
„Dobrou firemní atmosféru jsme mimo jiné akcentovali v loňské náborové kampani #VEDEME! a v komunikaci ji budeme využívat také letos,“ dodává závěrem Helena Steinerová.
Líbí? #BuďGasNet 👉 gasnet.jobs.cz